Az Neumann Társaság blogja a legfejlettebb infokom technológiákról

Jelenből a Jövőbe

Jelenből a Jövőbe

Digitális Coca Colát tesz minden kaja mellé a mesterséges intelligencia

2024. augusztus 14. - ferenck

A Coca Cola bejelentette, hogy partnerségre lépett a WPP reklámügynökséggel. Együttműködésük célja az Nvidia mesterségesintelligencia-technológiáinak az üdítőgyártó globális kampányába integrálása. A WPP más márkáknak, például a Fordnak is segít generatív 3D tájak, világok kialakításában.

Az Nvidia mikroszolgáltatásait az Egyetemes Jelenet-leíró generatív MI-modellekhez használják, az így teremtett 3D világok az elsők a GPU-gyártó Omniverse platformján.

cocacola.jpg

Az autógyártóval a járművek fizikailag pontos, valósidejű digitális ikreit dolgozták ki. A hasonmásokat jármű-konfigurációk tesztelésére használják, amelyeket az ügyfelek is áttekinthetnek, majd a végterméket az ő igényeik szerint alakítják ki. Így generálnak már a futószalagra kerülés előtt keresletet új járművek iránt. 

A WPP és az Nvidia közösen dolgoznak a marketingben és a gyártásban, kampányok előtt alkalmazható generatív MI-megoldásokon. A házon belüli Hogarth gyártócég jóvoltából, a WPP kreatív tech-csapata a gyártófolyamat egyes fázisait képes kiiktatni, felgyorsítani az egészet. 3D világokat építenek, méreteznek és alkalmaznak kulturálisan releváns, hallgatóság-specifikus kampányokhoz. Világaik remekül használhatók helyi reklámkampányokhoz.

A Coca Cola a WPP azon első ügyfeleinek egyike, amelyek generatív MI-vel méretezik globális kampányukat. A WPP Open X marketingcsapatával együtt több mint száz piacra dolgozzák ki megoldásaikat.

A technológiával a Coca Cola egyedire alakítja, személyre szabja a brand képeit, nagyon helyhez kötött üzeneteket gyorsan képes közvetíteni, és mindezt globális léptékben teszi.

A WPP-vel közösen fejlesztett Prod X valódi tárgyak virtuális másolatának készítését teszi lehetővé. A másolatok manipulálhatók a 3D környezetben, például bármilyen étel mellé odatehető egy üveg Coca Cola.

A WPP márkaképek és digitális modellek gyűjteményéből katalógust készít, a modellek és képek kulturálisan releváns helyi jelenetekbe dolgozhatók össze. A Coca Cola így még jobban képes lokális piacokat targetálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jelenbolajovobe.blog.hu/api/trackback/id/tr5518461595
süti beállítások módosítása