Ha filmhez, videokliphez keresünk robotot, újfajta tehetségkutatókra, figyelőkre van szükségünk. Ezek egyike lehet, a két Seattle-illetőségű vállalkozó, Forest Gibson és Jared Cheshier által április elején (de nem április elsejei tréfaként) alapított, beszédes nevű (a mesterséges intelligencia és az ügynökség szavakat összevonó) Aigency. (Egy másik tech vállalkozást, a 2015-ben alapított Pluto VR-t szintén ők vezetik.)
A speciális művészeket menedzselő ügynökség kizárólag robotokkal foglalkozik, őket képviseli.
Az alapítók meggyőződése, hogy filmrendezők és eseményszervezők munkáikban egyre inkább akarnak robotokat, automatákat szerepeltetni, ráadásul egyre többet, viszont meg van kötve a kezük. A programozók, a helyszíni technikusok, a gépkezelők és -szállítók költsége, szükségleteik, sok pénzt elemésztenek. A megfelelő és hozzáértő személyzet összeverbuválása szintén komoly feladat.
Az ügynökség célja nemcsak a „mechanikus tehetségek” leszállítása, hanem a robotok, robotkülsőbe bújtatott mesterséges intelligenciák mellé megfelelő logisztikai és technikai támogatást is igyekeznek nyújtani.
Jelenleg két robotot, a Boston Dynamics két négylábú szerkezetét, Zero-t és One-t képviselik. (Mások, például a világhírű gépitanulás-kutató, amerikai-kínai Andrew Ng nevéhez köthető The Batch szintén menedzsel két robotot, a DJI RoboMasterét és a Skydio 2 névre hallgató drónt.)
A két partner sokat foglalkozik gépek tanításával, hogy a szerkezetek új viselkedésformákat sajátítsanak el szimulált környezetekben. Mindeközben hangszintézissel is foglalkoznak, amellyel vonzóbbá, „karizmatikusabbá” tennék a robotokat – ügyfeleiket.
Eredetileg fellépéseket is lekötöttek számukra, de a koronavírus-járvány közbeszólt, és törölni kellett mindet.
A robotikával a 2010-es évek elején kerültek közelebbi kapcsolatba, amikor gépeket mutattak be, és a NASA Curiosity terepjárójáról készült szimulációt használták fel elektronikus zenei videókhoz.